Vi söker en serviceinriktad receptionist

2016-03-16

Arbetsbeskrivning:

I rollen ingår att ansvara för att kontoret och receptionen sköts och drivs på ett professionellt och representativt sätt. Servicegraden är mycket hög hos oss och som receptionist kommer du ha en viktig roll gentemot byråns klienter och besökare. Dina arbetsuppgifter består av att ta emot besökare, svara i telefonen, hantera posten, boka bud och resor, vid behov bistå med administrativt stöd till övriga på byrån, ta hand om bokningar till konferensrum samt andra vanligt förekommande uppgifter i en reception. Receptionisten ansvarar vidare för inköp som rör kontorets drift i samråd med kontorschefen. Vidare sköter du kontakten med leverantörer såsom städfirma, IT-leverantörer m fl.

Krav på person:

Du har erfarenhet av att arbeta som receptionist eller liknade yrke. Det faller dig naturligt att vara flexibel, serviceinriktad och professionell. Du har en hög social kompetens och ett behagligt och utåtriktat sätt. Dina ledord är service och klientfokus.
Det är meriterande om du är en duktig kommunikatör i både tal och skrift, vilket innefattar att du behärskar MS Officepaketet väl.

Du erbjuds:

Du kommer att erbjudas en varierande tjänst på en mycket trevlig arbetsplats. Kontoret ligger centralt i Stockholm. Tjänsten är tillsvidare anställning som inleds med sex månaders provanställning.

I denna rekrytering samarbetar vi med Jurek Rekrytering & Bemanning AB. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ulriikka Uittomäki, telefon: 0766 331440. Skicka gärna in ansökan omgående, då intervjuer sker löpande.

Ansök tjänsten via www.jurek.se

« Tillbaka

Member of