Vi söker en ekonomiassistent

2017-11-13

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ekonomiassistent med flera års erfarenhet, till Lindskog Malmström Advokatbyrå. Vi söker dig som vill arbeta med operativ kundreskontrahantering.

I reskontrahanteringen ingår ansvar för kundreskontran, in- och utbetalningar, påminnelsehantering, avstämningar och viss rapportering. Du rapporterar direkt till advokatbyråns ekonomichef.

Vem är du:

Du har flera års erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent med ansvar för reskontra och andra administrativa arbetsuppgifter. Du trivs att arbeta i en roll med omväxlande arbetsuppgifter. Du är matematiskt lagd och tycker om att arbeta med siffror samt har goda kunskaper i Excel.

Som person är du social och trivs med att ha många kontakter både externt och internt. Vidare är du kommunikativ, trivs att arbeta självständigt och som en del av ett större team. Du är ansvarsfull, noggrann, orädd och tar egna initiativ. Du har hög integritet och har lätt för att samarbeta med andra.

Du erbjuds:

För rätt person erbjuds en intressant tjänst på en advokatbyrå med placering centralt i Stockholm. Tjänsten är en rekrytering på deltid, måndag-fredag kl.9-15.

Låter detta som din nästa utmaning? Vänligen skicka ansökan med CV och personligt brev via www.jurek.se

Vi tar gärna in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult på Jurek Rekrytering & Bemanning, Ulriikka Uittomäki, telefon: 076 633 14 40.

Område:
Stockholm
Stockholms län

Anställning:
Tillsvidare Deltid

« Tillbaka

Member of